Ремонт кермового керування авто
Що потрібно для ремонту кермового керування
При помітних несправностях у роботі керма подальша експлуатація транспортного засобу небезпечна. Втрачається керованість транспортного засобу та зростає ймовірність аварії. Своєчасна діагностика кермової дозволить знизити ризик виникнення дорожньо-транспортних пригод.
Основними компонентами кермової системи є:
- рульова рейка;
- насос ГУР;
- тяги та накінечники.
Найчастіше простою заміною рейки не уникнути подальших проблем у роботі системи. Повноцінний ремонт і то кермового управління передбачає знаходження причини несправностей, які могли призвести до пошкодження рейки. Іноді може знадобитися регулювання або навіть заміна рульових тяг та наконечників.
Під час проведення ремонту авто встановлюється на 4-стійковий підйомник, щоб всі осі були навантажені. Майстер перевіряє кермо на наявність люфта, а також наскільки туго обертається кермо. Іноді причиною люфту, крім зносу рейки, може стати руйнування хрестовини валу. Цей вузол часто розташований поза салоном і вразливий до зовнішніх впливів.
Далі проводиться огляд опорних стояків. При руйнуванні підшипників вони будуть видавати сторонні звуки: хрускіт і скрипіння.
Якщо встановлений гідропідсилювач керма, ускладнення обертання кермової осі може бути викликане недостатнім тиском в системі. Для перевірки працездатності ГУР використовується спеціальне обладнання, що дозволяє вимірювати показник тиску. Його недолік може бути спричинений:
- зносом насоса;
- розгерметизацією системи;
- наявністю засмічень у шлангах.
Багато випадків, коли зношений насос викликає попадання стружки в систему, через що рейка швидко виходить з ладу. Простою заміною рейки у разі усунути причину несправностей не вдасться.
Особливості ремонту рульового керування
Проводячи ремонт кермового управління механік повинен контролювати момент, з яким затягується тяга. Недосвідчений майстер може пошкодити рейку, доклавши надмірне зусилля. Слід пам'ятати, що при заміні рейки, кермо фіксується в початковому положенні, що вимірюється на початку ремонту.
У разі ремонту рейки рекомендовано повноцінну заміну ущільнювальних кілець, незалежно від їх зносу. Також слід перевірити встановлення ущільнювальної пластини на рейці.
При ремонті ГУР бажане промивання всієї системи: насамперед шлангів та розширювального бачка. Також проводиться діагностика насоса та радіатора, з наступним промиванням або заміною.
Можливий окремий точковий ремонт, наприклад, заміна рульових наконечників ціна такої послуги невелика, і доступна будь-якому автолюбителю. Її проводять при виявленому зносі приладдя.
Також досить часто зустрічається несправністю є пошкодження кермових тяг. Нашими фахівцями проводиться повна заміна кермових тяг ціна за роботу при цьому, не стане обтяжливою, якщо порівнювати з повноцінним ремонтом усієї системи кермового управління.