Двигун Mercedes-Benz OM651

OM651 — рядна четвірка, оснащена дизельною системою Коммон Райл, проміжним охолоджувачем і турбіною твінскрольного типу. Усі модифікації двигуна обладнані подвійним наддувом. Це означає, що послідовно працюють дві турбіни, хоча керованої геометрії немає. Ефективність їх роботи контролюється вакуумним датчиком та обвідним клапаном скидання. На швидкості більше 100 км/год повітря під тиском пускається в обхід малої турбіни прямо в проміжний охолоджувач. Примітно, що на найслабшій версії 2,2-літрового двигуна (95 л. с.) немає заслінок, що перекривають додаткові відводи впускного колектора. Сама деталь виготовлена ​​із пластику.

ГРМ типу DOHC розташований на задній стороні двигуна, що зроблено з метою зменшення висоти і збільшує відстань між двигуном і капотом. Зрештою, це сприятливо впливає на параметри безпеки. Привід задіюється через короткий ланцюг і обертається рахунок проміжної шестерні. А ось колінчастий вал з балансирами і маслонасос наводяться в рух косозубими шестернями.

Клапанів у системі 16. Ступінь стиснення становить 16 до 1. Упорскування палива здійснюється форсунками — пальне йде під сильним тиском з паливної рампи прямо в камери, що дозволяє модифікувати процес згоряння в кілька разів. Одночасно ця схема інжектора дозволяє покращити норми ЕКЗ.

Система мастила обладнана масляним насосом турбінно-лопатевого типу, який має пристрій зміни продуктивності. Наддув в маслосистемі коливається з урахуванням навантаження на двигун. Хоча всього передбачено два режими зміни: на швидкості до 2000 об/хв і після. Це не означає, що сам насос качає мастило нерівномірно. Просто надлишки тиску стравлюються, якщо ДВЗ не потребує високого потоку мастила (5 бар).

 

Несправності

Слабке місце двигуна — його маслонасос. У пристрої, який відповідає за регулювання тиску, ламається зворотна пружина. Більшість масла просто йде назад у піддон, деталі, що труться, не отримують рясного мастила під тиском (за фактом воно падає до 0,8 бар). Без датчика, який би регулював тиск і надсилав сигнали на БО, ситуація посилюється. Коленвальні вкладиші зриває, двигун починає стукати.

Що стає причиною швидкого зносу пружини. Як правило, це рідкісна заміна олії або використання низькосортних складів. Щоб проблем з маслонасосом було якнайменше, треба скорочувати терміни оновлення лубриканта.

Інших проблем такого типу не помічено. Ланцюг ГРМ цілком надійний, він рідко розтягується раніше свого експлуатаційного терміну. У разі просто неможливо їздити, оскільки гуркіт на холодну буде нетерпимим у салоні машини. При грамотному обслуговуванні не виникне проблем із ЦПГ.


Замовити дзвінок
+
Чекаю виклик!