Капітальний ремонт двигуна автомобіля Hyundai Sonata
2.0-літровий двигун HYUNDAI G4JP випускався з 1998 по 2011 рік на заводі в Південній Кореї за ліцензією, адже конструкційно був повною копією силового агрегату Mitsubishi 4G63. У нас цей мотор серії Sirius II насамперед відомий тим, що поставлявся на конвеєр ТагАЗ.
НА ЯКІ АВТОМОБІЛІ СТАВИВСЯ ДВИГУН G4JP
-
HYUNDAI
Sonata EF 1998 — 2011 Santa Fe SM 2004 — 2006 Trajet FO 1999 — 2004 KIA
Magentis GD 2000 — 2005
НЕДОЛІКИ, НЕСПРАВНОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ HYUNDAI G4JP
- Обрив ременя балансувань небезпечний тим, що найчастіше фатальний для двигуна
- Гідрокомпенсатори можуть зацокати ще до 100 000 км, а їхня заміна недешева
- Зношування подушок мотора повідомить про себе вібраціями вашого силового агрегату
- Винуватцем плаваючих оборотів зазвичай є бруд на дроселі та РХХ
- Потрібно уважно стежити за станом ременя ГРМ, його ресурс невеликий
Капремонт двигуна HYUNDAI sonata EF 2.0 G4JP
Про те, що для двигуна HYUNDAIsonataEF 2.0 G4JP настав час капремонту, вам скажуть певні симптоми. При підвищеній витраті масла та палива потужність двигуна знижується. На свічках запалення під кришкою капота ви регулярно виявляєте великий шар нагару. З вихлопної труби виходить синьо-сиза дим, а в двигуні постійно чути стукіт і сторонні шуми та ін. Точніше вам підкажуть фахівці в нашому автосервісі при проведенні діагностики.
За нормальної експлуатації автомобіля такий ремонт потрібно робити через 200-250 км. Усього за «життя» автомобіля – 2 рази максимум.
Основна відмінність такої роботи в тому, що це не просто заміна якихось зношених деталей. Це цілий комплекс діагностико-відновлювальних робіт, які відновлять ДВС на станції техобслуговування до вихідних заводських стандартів.
Ремонт передбачає кілька етапів. Це демонтаж двигуна та його очищення від масла, нашарувань, бруду та нагару, оскільки інакше неможливо побачити дефекти його вузлів та деталей. Далі визначається ступінь зносу та наявність ушкоджень у вузлах, а також дефектів у деталях. У першу чергу вимірюється геометрія всіх деталей, що труться, вимірюються зазори. Тут мають значення навіть соті частки міліметра. Виявляється наявність тріщин на блоці, проводиться дефектування колінвала. Якщо необхідно, провадиться ремонт головки блоку циліндрів.
Ремонт блоку циліндрів передбачає розточування, обробку циліндрів, заміну кілець та ін. Ремонт шатунів, колінвала, шліфування шийок, балансування. Змінюється масляний насос, водяна помпа, всі деталі газорозподільного механізму. Перевіряються система живлення та запалювання. Перевіряються канали системи змащення та охолодження. Підлягати ремонту або заміні можуть не всі вузли, що залежить від стану. Далі відбувається обкатка-притирання та кінцева обробка всіх деталей двигуна.