Ремонт двигуна Субару Форестер EJ25

ЗАМІНА ПРОКЛАДОК ГБЦ

Атмосферні двигуни серії EJ25, а також їх турбові модифікації, конструктивно схожі на EJ20 і мають схожі хвороби, це і течі клапанних кришок із сальниками розподільних валів, і стукіт 4-го циліндра, і так званий «масложор». Але є й окрема властива двигуну 2.5 літра – перегрів. За рахунок збільшеного діаметра поршнів, стінки циліндрів стали тоншими, через що виникає проблема перегріву EJ25, що веде до деформації головок блоку циліндрів та витоку олії та охолоджуючої рідини через прокладки ГБЦ. Причиною перегріву двигунів серії EJ25 є елементарне забруднення радіаторів системи охолодження, а також не хватка можливості тепловідведення в критичних ситуаціях, пробки та літня спека з увімкненим кондиціонером найгірше, що можна придумати для цього двигуна.

 

 

При заміні прокладок головок блоку циліндрів ми встановлюємо спеціальні потовщені багатошарові прокладки головок блоку, які здатні витримувати деформації площин прилягання. Тим самим створюється запас міцності, на відміну стандартних прокладок ГБЦ. Під час заміни прокладок ГБЦ EJ25. ми відвозимо головки блоку на завод, де виконуються роботи з шліфування площин ГБЦ, що забезпечує точність у її приляганні.

Далі проводиться стандартний обсяг робіт зі збору двигуна у вихідний стан та встановлення ДВЗ на автомобіль.

 

Для усунення можливих перегрівів ми рекомендуємо проводити періодичне миття радіатора охолодження ДВЗ та встановити більш продуктивний радіатор охолодження, а також стежити за температурою рідини, що охолоджує.


Замовити дзвінок
+
Чекаю виклик!