Ремонт електродвигунів Hyundai та KIA
Електродвигуни, що встановлюються на Hyundai Kona, Kia Niro та багатьох інших електрокарах, вважаються більш надійними та менш схильними до поломок, ніж двигуни внутрішнього згоряння. Але й вони мають свої слабкі місця, які можуть проявлятися в процесі експлуатації.
Основні проблеми електродвигунів
- Зношування роликових та кулькових підшипників, які підтримують ротор. Однією із ознак того, що вони потребують заміни, може бути значна механічна вібрація, високий рівень шуму під час роботи електродвигуна та його нагрівання.
- Обрив обмотки всередині електродвигуна. Виникає в статорі або роторі при короткому замиканні або надломі. Ознака цієї несправності – падіння потужності двигуна та/або увімкнення захисту. Залежно від складності проблеми здійснюється заміна ротора або двигуна.
- Міжвиткове замикання між різними витками однієї котушки або секції обмотки. З часом ізоляція обмоток зношується, що і призводить до несправності. Але найчастіше причина в неякісно зробленій обмотці або в її перегріванні. Самостійно знайти та усунути цю проблему дуже важко, для якісного ремонту краще звернутися до професіоналів.
- Розбиття посадкового місця підшипника. Існує декілька причин – наприклад, дисбаланс ротора, який викликає вібрацію, постійна робота двигуна на високих навантаженнях або ж неякісний матеріал посадкового місця, який схильний до деформації. В цьому випадку найкраще рішення – встановлення чавунної гільзи у посадкове місце. Вона відновлює геометрію посадки, а чавун є стійким до деформації.
- Відсутність живлення електродвигуна. Автомобіль просто не рухається з місця. Швидше за все, стався обрив у ланці живлення, і двигун не отримує потрібної електроенергії. Для початку потрібно перевірити джерело живлення, якщо з ним все в порядку, далі перевіряється стартер та проводка, для цього рекомендується діагностика за допомогою сертифікованого обладнання.
- Ротор чіпляється за статор. Причини можуть бути різні – неправильно зібраний двигун, наприклад, деформація магнітопроводу, вала, або, знову ж таки, старі підшипники, які слід було замінити раніше. Головна ознака проблеми – ускладнений рух вала електродвигуна при запуску, зниження швидкості його руху, а також задимлення. Важкий випадок, який піддається ремонту не в усіх випадках.
- Порушення цілісності корпусу. Виникає внаслідок механічних впливів, постійних високих навантаження або неправильного кріплення електродвигуна. На пошкодження вказує перегрівання, не завжди рівномірне. Ремонт можливий лише на СТО та може вимагати чималих термінів.
Як показує наш досвід, якщо ви при розгоні або гальмуванні почули невеличкий гуркіт, гул (це можливо почути тільки при вимкненій функції VESS (віртуального звуку двигуна)), то це перша ознака того, що потрібно їхати на діагностику, а надалі й на ремонт електродвигуна. Чим більше буде прогресувати цей звук, тим складнішим буде ремонт. Що ж відбувається в моторі, коли з’явився цей звук? Почали виходити з ладу підшипники які підтримують ротор. Потім зношені підшипники починають провертатися на посадкових місцях самого корпусу двигуна. І вже коли буде все зовсім розбите посадкове місце, тоді вже ротор почне чіплятись за обмотку статора.
Де і як здійснити ремонт електродвигуна і редуктора на Hyundai Kona та Kia Niro:
- Телефонуєте нам за номерами телефонів +38 (066) 540-22-25, +38 (097) 540-22-25 і записуєтесь на діагностику.
- Приїжджаєте на діагностику і ми разом з Вами підіймаємо автомобіль на підйомнику і слухаємо стетоскопом де саме пішов гуркіт підшипників.
- Залишаєте автомобіль на ремонт.
- Ми знімаємо двигун і редуктор (КПП).
- В першу чергу розбираємо двигун і переміряємо всі посадкові місця нутроміром. Далі за допомогою обертального столу і годинникового індикатору вимірюємо площини прилягання двигуна і кришки двигуна на наявність прогинів.
- Далі розбираємо редуктор і так само дефектуємо і його. Переміряємо всі посадкові місця нутроміром. Всі зазори по шестернях переміряємо за допомогою щупів.
- Узгоджуємо з Вами остаточну вартість ремонту.
- Ремонтуємо двигун і редуктор (загалом 8 підшипників).
- Встановлюємо двигун з редуктором в автомобіль.
- Заряджаємо автомобіль на зарядній станції Fast Charging.
- Віддаємо Вам відремонтований автомобіль з нашою гарантією.
- Розраховуєтесь за виконанний ремонт.
- Насолоджуєтесь повністю справним автомобілем.
СТО “JR-Garage” пропонує вашій увазі комплексний ремонт автомобілів Hyundai Kona та Kia Niro, у тому числі електродвигунів і роторів, на сучасному сертифікованому обладнанні з залученням кваліфікованих спеціалістів. Ми знаходимося в Києві за адресою вул. Ливарська, 7 (район ст. м. “Почайна”), записатися до нас ви можете за номерами телефонів +38 (066) 540-22-25, +38 (097) 540-22-25, залишивши онлайн-заявку на цьому сайті або ж замовивши зворотний дзвінок.